Feb. 15, 2013

fråga mig inte ens varför jag är vaken och inte sover.. nu är iaf alla hjärtans dag över och hitta en fråga angående de på Aftonbladet.





Vad tycker ni och varför? om jag får säga min mening, så är denna "högtid" överskattat, lite som vilken dag som helst. kan förstå de mysiga med att ha göra nå speciellt på denna dag med sin partner men sen så finns de ju de som bara gräver ner sig för att de inte har nån att fira de med.. haha.. nej sån är inte jag ^^
förresten kan man väl älska varandra oavsett vilken dag det är vilket är mycket bättre. that was it, nu ska jag fan sova!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0