godmorgon!

påväg mot skolan nu då, ovetandes om jag ens har någon spanska för jag är 99,9 procent säker på att Kajsa sa att hon var tjänstledig denna vecka tisdag till torsdag, det står dock inte att vi har inställt på hemsidan.. så jag är för osäker för att chansa. i vilket fall som helst så har jag haft sovmorgon så känner mig lagomt pigg ändå. om jag nu inte har spanska så här jag ett väldigt långt hål eftersom min svenska är inställd, och då börjar jag inte försen kvart i 3.. trevligt.. inte..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0