ikväll: cola, popcorn och melodifestivalen!

hejhej, hemma hos mamma nu och nu blir daniella här i en vecka! HAPPY!! woop woop!!
Mest slöat idag, var över till konsum en sväng, köpte cola och popcorn (Y) 
En kompis bjöd med mig på fest hos någon innen stan heh.. fast tror inte de blir nåt,
hade tänkt slappa framför tv ikväll och se melodifestivalen och bara ta de allmänt lugnt. 
Så de är min lördag de! Så va tror ni om kvällens deltävling? Komma de va nå bra låtar och
artister? Återstår väl bara att se! ;) Hoppas ni får en trevlig lördagskväll! Puss och kram Rebecca.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0