Känslan när man gjort klart ett skolarbete!

Hejhej. Har precis gjort klart mitt arbete i psukologin. Det ur världen! Good!
Brukar faktiskt se fram emot spanskan men efteresom jag helt glömde
bort att göra arbetet idag.. så känner jag inte för att ha någon spanska..
Aja.. sitter och funderar på om jag ska äta.. tänker då inte äta skolmaten.
Så blir att äta något hemma. Så nu är det snart helg.. Vad ska ni göra då?
Själv så måste jag plugga men tänker även ta de lugnt! Nej, äta nu då.
Ha de så bra sålänge! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0