Kommande inköp

Nu vet jag vad jag ska göra med mina cluberbjudanden och min 50kr-rabatt.
Ska köpa en skinjacka och den är verkligen grymt snygg, med rabatten
och cluberbjudande 3 (20 procent på valfri vara) så blir de 280kr, och då
tjänar jag 120kr på de ^^ Bra va? ;) Måste bara få mina pengar, hoppas
bara på att jag kan få nå pengar den 20:onde eftersom jag får mina pengar
den 25:e och cluberbjudandena går ut den 24:e :/ Annars så får jag betala
350kr dock så är det inte så farligt för en skinjacka (Y)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0