Nu är jag tillbaka igen!!

Hejhej! Nu är jag tillbaka igen.. om jag säger som så, att ha egen blogg är
mera min grej. Fast största anledningen till att jag byter tillbaka är för
att det va i princip bara jag som skrev, så va är vitsen med att ha en 
blogg tillsammans då? Sandra skrev att hon inte fatta varför jag skulle
byta bara föratt hon skriver lite.. Men jag skulle snarare säga "aldrig",
men de är inte grejen här, hon har fortsatt skriva på sin blogg och de
gjore hon redan från början. Ingen större grej de dock. Men så därför
byter jag tillbaka.
 
Och som ni ser, så har jag bytt header och ändrat
hela designen här. Hoppas ni gillar det! Självklart komma jag ändra
småsaker som alltid går att ändra och det har faktiskt blivit ganska
roligt att göra det nu när jag kan mycket mera om kodning. 
Och ganska roligt när en kompis frågar om jag kan fixa designen 
på henners blogg
 
Och tillsist, så måste jag säga hur mycket jag älskar "blogg.se"
och tror nog de är en av de bästa bloggportalarna. Jag frågade
min kompis vilken bloggportal hon använde och jag hade turen 
på min sida och sen så sa hon "nattstad är så sjukt B". Kan 
inget annat än hålla med.. hhah.. tycker den bloggportalen 
verkar vara fett jobbig och överdrivet med reklam på.. 
och dessutom är de som ett community viket varav jag ställer
frågan: Har ni hört talas om facebook, twitter etc. ? haha.. ! 
 
Ja! Glad att vara tillbaka! 


Kommentarer
sandra

Sa aldrig att jag "inte fattade" vet att ja inte bloggade mycket, men så kan det vara ibland när man har blogg, ibland orkar man inte alls skriva o ibland så skriver man hur mycket som helst! Så förstog precis vad du menar, är inte trögfattad.

Svar: du skrev "rebecca har sagt att hon ska fixa egen blogg för att jag bloggar lite, men vad gör de? :S " jag tolka det som att du inte fatta varför jag skulle byta för en sån sak eller hur jag nu ska förklara, men jag sa aldrig att du var trögfattad.
Rebecca

2013-02-03 @ 23:19:40
URL: http://www.Nattstad.se/sandramia
sandra

då tolkade du fel, menade såhär "vad gör det?" att du fixar egna bloggen istället ^^

Svar: haha okej ^^
Rebecca

2013-02-04 @ 00:20:48
URL: http://www.Nattstad.se/Sandramia
Anonym

Nattstad är inte så dumt, vet man hur man gör så fungerar det prima bra ska du veta!!

Svar: okej, men det jag stör mig mest på när det gäller nattstad är att det är så sjukt mycket reklam och med blogg.se kan man ändra designen så sjukt lätt bara man vet hur man gör.
Rebecca

2013-02-04 @ 11:41:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0