nyduschad

Hejhej, precis tagit en riktigt varm dusch och är det inte en rikitgt skön käsla 
när man är nyduschad? tycker iaf jag. så nu tar jag de bara lugnt och väntar
på att melodifestivalen ska börja! Justja, ni vet ju hur jag alltid gnäller om att
jag borde skaffa mig en bärbar dator haha.. jo man kan väl säga att jag har 
en "bärbar dator" inte rikitgt men nästan, har ju en surfatta, en asus eepad tror
jag det heter, har iaf den från skolan eftesom just min klass var med i ett 
projekt där man testar att använda surfplatta/läsplatta i skolarbetet. 
Är bara det att jag har typ inte använt den sen jag köpte ny mobil, kan
ju liksom göra exakt samma sak på den som på min surfplatta. 
men idag så fulladdade jag den. ett under min laddare är cp och 
därav att jag inte haft den så mycket heller. Har nog underskattad den
lite haha.. fungerar ju att göra skolarbeten på vilket den är till för. 
men de är ändå inte samma sak som på en daror! nej, nu ska
jag snartt se melodifestivalen! chao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0