nyvaken, trött och måste plugga.

tja, trött tjej här, lyckades somna några timmar någon stund efter jag kom hem. vill även säga att jag gjorde sociologin idag trots allt och de gick över förväntan. så, skönt att ha de ur världen (Y). Nu ska jag väl plugga lite matte hade jag tänkt och skulle även behöva skriva klart den där sammanfattningen men tror jag fixar de på hålet som jag har imorgon och sen så har jag ju uppsatsen kvar till psykologin.. nej nu blev de för mycket. synd att man inte har en egen bärbar dator.. hade varit bra att ha.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0