one tree hill och true blood

Måste säga de att jag har ju kollat klart på alla 5 serier av true blood och jag kan ju inte bärga mig tills den sjätte säsongen börjar men sålänge var jag ju tvungen att hitta nån annan ny serie att se på, liksom förnya mig lite och det blev då "ond tree hill" och jag har redan sett 11 avsnitt hah!




självklart såklart så saknar jag true blood och seriens snygging, Alexander skarsgård. lite roligt för att när jag började kolla på true blood så kunde jag inte fatta varför några av skådespelarna pratade svenska men när jag kollade på imdb så fick jag svaret!



one tree hill riktigt bra serie såhär långt! och vem kan motstå snyggnigen Michael chad Murray!


och hur kunde jag motstå att ha han som bakgrundsbild! hehe (y)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0