som ett j*vla bollplank!

halv dagen över nu då, ska ha historia nu och sen sociologi och sen slutar jag.. nåt som är jävligt drygt är att hamna mittemellan två kompisar som är sura och "bråkar" med varandra.. och nu är en av dem sura på mig.. inga namn dock! orkar inte med sån här skit, inte nog att man ska drunkna i skolarbete utan man ska även ha kompisar som ska gå och vara sura på en! har suttit halva dagen och funderat på ett vettigt svar, men ärligt jag tänker inte skriva ett svar för jag har inget, vad ska jag säga liksom? kan inte hjälpa de, så här blir de när man dras in i saker som man inte borde bli indragen i!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0