Jan. 02, 2013

godkväll/godnatt.. kan inte sova :/ inte så konstigt när man sovit några timmar under dagen, först någon timme hos mamma och sen somna jag i bilen påväg hem till pappa, sov nån timme sen här hemma hos pappa, så nu är jag ganska så pigg :/ så funderarar på om jag ska se ett avsnitt från någon bra serie så kanske jag kan sova sen..

Men på tal om annat, blir att dra ut till Sandra och va med henne, nån dag denna vecka, och då planerar vi på att dra ut och knäppa lite vinterbilder! så man kan fixa en lite vintrigare design hehe xP va länge sen man fota så de ska bli kul! Nej, nu har jag bestämt mig för att se ett avsnitt av house, en superbra serie enligt mig! sov gott och dröm sött! Godnatt!











Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0