ny blogg kanske?? och ny bloggportal ??

Jag och Sandra hade tänkt göra en ny blogg tillsammans, och då hade jag tänkt att man skulle göra en ny blogg, och den stora frågan är ju om man ska byta bloggportal? både jag och Sandra har ju egna bloggar och isf ska vi ju ta "paus" från dem, så får vi ju se hur de funkar och så. men tillbaka till de här med att byta bloggportal.. personligen så tycker jag om blogg.se och Sandra bloggar på nattstad nu, de är en bloggportal som jag aldrig provat, har för övrigt provat ganska många bloggportalar.. jag tycker om att själv kunna ändra i kodningen, bara man kan så är de ju lugnt, nu ska jag inte överdriva och säga att jag är proffs på de här med kodning men lite kan jag faktiskt. En annan sak jag vill fixa, är en riktigt snygg header.. måste nog lära mig Photoshop lite bättre då haha! men ja, vad tycker ni? jag tänker iaf försöka hitta lite inspiration när de gäller design genom kolla lite andra bloggar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0