sista bussen nu!

Då sitter jag på den tredje och sista bussen idag, kl 5 är jag framme i horndal och där hämtar Sandras pappa upp mig. ska strax ringa Therese oxå, lite nervöst, va väldigt längesen och man funderar ju lite på vad man säga haha.. men får väl säga att mamma hade pratat med bettan och fått Therese nr och att jag skulle ringa henne. så kanske jag kan ganska snart få börja rida igen. LÄNGTAR (!!) ska bli jättekul men ser nog inte fram emot den tränningsvärk man får efter att inte ridit på länge!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0