you never get anywhere if you never take any chanses

Måste säga de att inatt fick jag inte soffan, eftersom våran tremänning fick sova där inatt. och jag fick en väldigt tunn madrass.. får se hur min sömn blir inatt.

jag/vi har kommit fram till att fixa en ny blogg här på blogg.se, jag ska fixa designen, så imorgon ska vi knäppa massa kort. har lite idéer om hur den ska se ut, men komma nog ladda ner en stillmail, hitta faktiskt en riktigt snygg sådan så några förändringar i den och plus mina idéer så ska de nog bli riktigt bra! Ni får önska mig lycka till! Nu ska jag försöka sova godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0