Allways do your best matter what!

Hejhej! Har precis tagit ett varmt bad! Och nu hade jag tänkt plugga! Historiaprov imorgon,
inte så taggad med det ska nog gå bra om jag pluggar järnet idag/kväll! Så så ser min dag
ut!
 
Och fredag imorgon! dageen ser ut som följande: Först skolan, sen vid ett så har jag omprovstillfälle.'
Därefter åker hem till mamma. Blir väl att chilla tills jag ska göra mig lite smått i ordning.
Denna gång så ska jag ta bussen till skogsbo för att åka hem till Victoria. Drar från Krylbo kl
20 över 7, sen senare på kvällen så får vi skjuts till kingen! Awsome.
Blir att möta Jonas och Erik (om han skulle nu skulle med, men ja antagligen så blir de så ja) där.
Roligt värre ^^ Japp så ser morgondagen ut! Taggad? Ja vafan, alltid taggad inför krogen! ;)
 
NEJ NU MÅSTE JAG PLUGGA! CHAO! ^^
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0