Det blev en lång dag idag!

Godkväller, blev en lång dag idag, ska försöka sammanfatta den lite kort! Var hemma fram till efter 1, då jag drog till stan och träffa sandra, så att jag fick mina pengar så snacka vi lite om lite grejs som vart, så nu är väl det utrett. Sen så till skolan, hade matte i 50 min och sedan hämta mamma mig och vi åkte hem till anette. Sedan var vi iväg och handla och åkte på medial - och utevecklingskurs. Så gansa trött just nu, satt o vänta på att jag skulle få datorn en snabbis och under tiden så somna jag i soffan ! haha :P Men jag ska väl sova snart igen, är helt slut efter idag, det känns fan i hela kroppen. Imorgon så måste jag verkligen hem till pappa, måste ju fan börja packa! skulle nog ha gjort det förra veckan men har inte orkat åkt dit. Torsdag kommer danielle hit, så det ska bli kul! har även lovat att vara hundvakt från torsdag tills på lördag. Japp de va allt. Godnatt med er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0