Det blev en liten paus efter allt pluggande

Tja, efter en drygt timmes pluggande har jag tagit en liten paus. Nu har jag gjort enda tills
fråga 26 och återstår 8 frågor! skönt! Snart avklarat, självklart så lär jag läsa in allt, men
jag har ju hela kvällen på mig och plus nån stund imorgon. Hoppas det kommer gå bra!
Siktar på ett "E" får jag de så är iaf jag nöjd! ^^
 
Pappa lär väl komma hem om en stund, så detta inlägg blir nog de sista för ikväll!
Men skriver mer imorgon! Chao!
 
P.s. Komma vara hemma hos mamma under helgen, så då blir de mer bloggande,
det kan jag lova! hehe ^^ och synd nog har jag ingen mobil att knäppa kort under
morgondagen men sånt är livet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0