Förkylning på G??

ja, nu undrar ni säkert vad jag gör uppe såhär sent, och egentligen.. vem kollar bloggar
kl 2 på natten.. haha inte så många eller hur ! ^^ Men iaf.. har suttit uppe och kollat 
på 3 avsnitt va "gossip girl" och då menar jag att jag har börjat sett det och de verkar
väl okej!
 
Dock var det inte de som detta inlägg skulle handla om.. haha.. känns som jag inte
komma få det lätt att sova inatt.. alldeles snuvig/täppt i näsan.. fan om jag dragit
på mig en förkylning.. har oxå haft ont i halsen.. sist jag va rikitgt förkyld och då
menar jag inte lite snuvig och ont i halsen, då var jag alldelse hängig, trött, jag hade
säkert feber, sov typ hela tiden och självklart var jag sjut täppt i näsan! De va verkligen
inte kul, så får hoppas det inte blir ännu en sådan förkylning, och den gången var
jag borta från skolan i nästan en vecka.. haha ni kanske tänker att slippa skolan 
det ska man ju nästan vara glad för men nej.. när man går gymnasiet och speciellt
ett program som samhäll så missar man ganska mycket.. och de minsta jag behöver
just nu är att hamna efter mer än vad jag redan är!
 
Japp, nu försöka sova om det går.. Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0