Gossip girl

Japp som rubriken säger så har jag börkat kollat på "Gossip Girl" har sett 4 avsnitt sen igår kväll. Riktigt bra serie faktiskt! Det finns 6 serier och om de blir fler vet jag inte och jag har ju precis börjat sett de så ingen fundering jag behöver fundera på haha ^^ Kollade ju på "One Three Hill" för ett tag sen, jag hann se typ 15 avsnitt innan jag lämna in min mobil och därför har jag inte sett fler avsnitt.. och sen så började även mina syskon se på de och jag vet inte hur amanda lyckades komma jättelångt in i programet.. och därför har jag sett avsnitt från den ena säsongen till den andra.. och det blir lite trökigt.. Därför började jag se på "Gossip Girl" Och självklart blir det ju bara att se på de när jag är hemma hos mamma.. Men får hoppas att jag får tillbaka min mobil till nästa vecka.. jag dör snart utan den! hah!.. Chao!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0