Irritation på hög nivå!

Inte den gladaste människan just nu.. Jävligt irriterande att nån sitter och säger att jag och danne skulle ha gjort nåt.. Något som absolut inte är sant! Han är ju faktiskt tillsammans med min kompis som jag för övrigt har gått i samma klass sen 4an (!!) Så varför skulle jag? Jag är inte dum och de som känner mig rätt, vet att jag inte skulle kunna göra så mot en kompis! Inte så jag blev uppfostrad! Tycker åtminstonde att personen som håller på så här kan ge sig till känna!
 
Vad får du utav att sitta o hålla på såhär? Vad är syftet? 
 
 
Ja, jag undrar vad de är som jag och han har gjort.. varken jag eller han vet de själva.. 
Men här är sanningen: Vi har inte gjort ett skit! Så vem du än är så kan du ju sluta upp med dina dumheter och sluta sprida en massa falska rykten! 
 


Kommentarer
gabriella

vad heter du på ask.fm?

Svar: RebeccaKarolinaAndersson.
Rebecca

2013-04-08 @ 10:39:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0