Just nu

hejhej, sitter just nu inne på biblioteket.. tråkigt värre.. har hål fram tills typ kvart i 3 då jag ska ha matte sen därefter slutar jag. Idag måste jag åka till pappa fast jag egentligen bara känner "nej, jag orkar inte".. haha! Hade ju tänkt göra de igår men orkade inte. Har iaf tänkt att jag ska åke hem dit sen åka tillbaka hem till mamma. Kanske onödigt men skönt att vara hos mamma när de typ bara är jag, lovisa och amanda där. Japp, de va de! Skriver mer ikväll antagligen! Chao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0