måndag

Tja! Dålig upptadering idag/igår.. Men ja sånt händer eller hur?! ^^ Idag (igår) så har jag inte gjort så mycket, iaf inte på förmiddagen. Va med över till Mirka, sen hem igen. Mormor och Sandra var förbi nån timme och sen kom även Emelie förbi som klippte mitt hår, inte så jättmycket men bara så att jag fick bort de mesta av de slitna. Men ja, det blev lite kortare men jag är nöjd. Sen så var mamma iväg och blev själv kvar här med Amanda och Lovisa. Fram till mamma kom hem så har jag suttit med näsan i släktforskningspapper hehe.. Kulkul.. Helt fantastiskt hur långt bak stefan (min morfars kusin) har kommit. Det jag är mest intresserad va är vårat vallonarv, och de är inte bara ett släktled med valloner utan tre. Men släkten på mammas sida är så utspritt att man skulle kunna ägna ett helt liv åt att släkforska olika led haha! Men ja det var roligt och vi ska ju göra en uppsats på historian och jag har valt att släktforska och vilken tur då att det finns så mycket matreiall! Ska nog sikta in mig på vallonerna iaf hehe. Nog om de, nu tänker jag avsluta detta inlägg sova.. sovmorgon imorgon, Nice! nej ha de gött! Chao!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0