Mar. 09, 2013

godmorgon! lördag idag då! för min del blir de bara att ta de lugnt och plugga! historia, spanska och sen så tänkte jag även börja med min debattartikel! har väldigt mycket som jag ligger efter med, i svenskan har jag en novell att skriva plus att jag ska göra klart/börja mina läsloggar. sen vette fan hur mycket jag inte gjort i engelskan men om de ska jag prata med min lärare hur jag ligger till där. har även ett arbete i psykologi som jag bara ska finslippa och sen lämna in! shit, ja ni ser, det är ansträngande att gå samhäll men de är värt de. känner att jag verkligen fick ett ryck att ta tag i allt med skolan! (y) jag ska även boka in ett möte med min studievägledare, har lite frågor om högskola o sånt! nej nu får de bli att käka frukost. chao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0