Min Söndag Såhär Långt

Hejhej! Just nu så lyssnar jag på musik och har fixat lite/prova lite grejer med designen (inte på denna blogg, har en till blogg fast på samma bloggkonto där jag kan hålla på med designen utan att oroa mig för att min blogg blir helt cp, smart eller hur? ). Inte gjort så mycket idag, och jag bestämde mig för att vara kvar hos mamma. Funderar på att byta header... men vi får se! ^^ Nu tänkte jag se på mera "Gossip Girl", lär ju passa på när inte mamma är hemma haha.. Chao!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0