Mobilen ska äntligen in på lagning

godmorgon! sitter och kollar på lite skidåkning. men ska väl snart käka frukost. imorgon så ska jag skicka in min mobil på service.. så jag komma få gå utan mobil ett tag, vet dock inte hur länge, men hoppas jag inte behöver vänta alltför länge. hur ska jag klara mig? det är synd att jag har ett sånt där minisim.. annars hade jag bara kunnat sätta simkortet i en annan mobil sålänge. och det komma ju även påverka bloggandet, eftersom jag nästan alltid bloggar från mobilen.. aja, jag får försöka blogga när jag har tillgång till dator.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0