Nu ska jag börja spara pengar,önska mig lycka till!

Hejhej! Har vart hemma från skolan idag eftersom jag inte mådde så jättebra imorse, dock så blir det skola imorgon! :) Så idag har jag inte gjort så mycket men mormor och stefan var hit på förmiddagen, trevligt! :)
Sen så har jag bara suttit vid datorn, har även sett en film "think like a man" var helt okej! Idag så har jag oxå fått mitt underhållsstöd, och det första jag gjort är att föra över 400kr till mitt sparkonto! Jag har nämligen bestämt mig för att jag ska börja spara pengar från o med denna månad och minst 700kr/månad, så när jag får mitt studiebidrag om några dagar så blir de att föra över minst 300kr till! :) Duktig känner man sig ju haha ^^ Nu har jag ju sökt sommarjobb så om jag får det oxå så behöver jag inte leva på mina sparade pengar som jag tänkt från början!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0