Sovmorgon! :)

Godmorgon, Haft sovmorgon idag, så har fått sovit ut ordentligt, fast man hade ju kunnat sovit längre men så är det tyvärr när man har småsyskon som härjar för fullt på morgonen! haha. Så eftersom jag inte fick sove längre än 8 så var jag upp och tog en dusch och nu är jag klar för att dra till skolan om en stund. Jag börjar 20 över, så jag borde ju ta bussen som går 10 i men jag har en tendens att ta bussen som går 20 över vilket reslutrar i att jag blir några minuter försenad haha xD Läraran har då aldrig klagat så då gör de väl inget, och 5min är ju inte så farligt! ;) Nu ska jag försöka få mig lite frukost! Chao! 
 
Dagens outfit:
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0