vill inte att de ska behöva va såhär!

hej, påväg mot skolan då! haft sovmorgon pga av att min lärare är i Spanien :)

gårdagens kväll sluta ju inge vidare. tjafs, tjafs och tjafs! av någon anledning är de alltid så hamnar vi två i tjafs och oftast över oväsentliga saker! det är synd och tyvärr är de så att de alltid slutar med att jag går till dig och säger: "jag vill inte ha de såhär, vi drar ett sträck över detta".
och jag tycker inte de ska behöva vara så. jag skulle vilja se mer engemang från din sida. jag kan erkänna att jag går till överdrift ibland men det är ju inte bara jag som har fel och brister!

klart som fan att jag vill att detta ska lösas men som jag sa så vill jag inte att de är bara jag som engagerar mig i att vi ska bli sams så jag ser de så att de är upp till dig. jag vill att vi sätter oss ner o pratar men om du nu vill de så får du komma till mig.

nu är jag i Avesta och inte långt från skolan! så ni får ha de gött!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0