what dosen't kill you make you stronger

god kväller, hatar att behöva skriva om inlägg bara för att de cp:ar sig när jag skulle pulicera inlägget. men aja, gör ett nytt försök då. imorgon är de iaf helg, nån som har nå planer? jag har tänkt att jag ska ringa Bettan eller Therese och se om de har tid för en ridtur för skulle verkligen behöva de och de var ju alldeles för länge sen sist! det som är så skönt med ridning, är att de är så avstressande eftersom man släpper allt annat som annars är omkring en! och just nu är de skola och massa annat så jag vill bara komma bort från tankar, skolan o sånt för några timmar. nej, nu ska jag sova! godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckahogberg

Hejhej! Jag är en tjej på 18 år som gillar att shoppa, festa och massa sånt roligt! Bor i lilla Avesta och där jag även går på gymnasiet, andra året på samhällsprogrammet med inriktning beteendevetenskap.

RSS 2.0